NIEUW
The Customer Is Always Wrong
The Customer Is Always Wrong
An Unhinged Guide to Everything That SUCKS about Work - from an Angry Retial Guy
Comedian Scott Seiss is auteur van dit hilarische boek dat eingelijk het verlengde is van het werk waarmee de comedian de afgelopen jaren ontzettend bekend is geworden onder een groot Instagrammend deel van de wereld. Scott heeft er namelijk een kunst van gemaakt om hele sterke en ietwat duistere (muziek is key) filmpjes te maken waarop hij als zijnde iemand die in de retail werkt antwoord geeft op bijzonder herkenbare vragen/opmerkingen van klanten, leidinggevenden en meer.
Laten we het er op houden dat de klant in die filmpjes absoluut niet de koning (of keizer) is. Op vragen als 'Could you check if you still have it in the back?' of 'Do you work here?' laat hij de klanten op geniale wijze weten wat hij van deze onzinnige opmerkingen vindt. In het boek vind je dus dat. Maar gelukkig ook nog veel meer. Zoals een lijst met mogelijke reacties wanneer je op een vrije dag een Whatsappje krijgt van je baas. Hoofdstukken genaamd 'Getting Hired', 'Customer Service', 'Bosses' en 'The Joy of Quitting' zeggen waarschijnlijk genoeg.
Ben je gek op een heerlijke botte vorm van humor en trek je alles dat het werkende leven tot op heden voor je in petto heeft gehad bijzonder slecht dan is dit boek een absolute no-brainer.
LET OP! Het is een Engels boek.
- Auteur: Scott Seiss
- Uitvoering: Hardback
- Aantal pagina's: 200
- Afmetingen: 15x20x2cm
- ISBN: 9781400247264