Things I Learned from Mario's Butt
Things I Learned from Mario's Butt
Heb je je ooit afgevraagd waarom sommige video game karakters een broek aan hebben en anderen niet? Of in welke mate een gespierde en goed gevormde derrière invloed heeft op hoe goed diegene is met de handen? En wat dacht je van de diepte van de bilnaad of de hoeveelheid beweging die in het achterwerk zit...
Als het op video game karakter designs aankomt is het achterwerk van dat karakter misschien het wel het meest over het hoofd geziene aspect. Want hoe vaak denken we nou echt nou over de betekenis van het achterwerk?
In dit heerlijke boek gaat game criticus Laura Kate Dale op zoek naar de betekenis van het achterwerk. Ze analyseerde een flinke lading game karakter billen en durfde vervolgens de vragen te stellen die niemand eerder stelde. Has Mario let himself go? Do Link's small buttocks hold him back? When he dies, is Pac-Man eaten by his own caboose?
Voorzien van prachtig artwork van Zack Flavin en aangevuld met interviews met game developers en gast achterwerk reviews van andere game critici is het een naslagwerk dat je nooit eerder zag.
Een origineel boek voor gamefan die niet iets verder gaat dan het spelen van games alleen.
LET OP! Het is een Engels boek
- Auteur: Laura Kate Dale
- Uitvoering: Hardcover
- Aantal pagina's: 160
- Afmetingen: 21x26x2cm
- ISBN: 9781783528905